Hyvä asiakkaamme, huomioithan, että sinun ei pääsääntöisesti tarvitse ilmoittaa muuttuneista nimi- ja osoitetiedoista, vaan ne päivittyvät asiakastietoihin automaattisesti väestötietojärjestelmästä. Lue lisää S-kanavalta:
>> S-kanava.fi
Huomioithan, että LähiTapiolan ja muiden bonusyhteistyökumppaneiden bonusostot näkyvät bonusostokertymässä pääsääntöisesti vasta laskun maksukuukauden viimeisinä päivinä, tai mikäli lasku on maksettu aivan kuukauden lopussa, laskun maksukuukautta seuraavassa kuussa. Lue lisää S-kanavalta:
>> S-kanava.fi
Käteiskortin tilaaminen kadonneen tai vioittuneen tilalle, sekä uudelle perheenjäsenelle onnistuu Omalla S-kanavalla:
>> Oma S-kanava
Mikäli asiasi koskee ruoan verkkokaupan tilauksia, niin katsothan ensin vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.
Yleisimmät kysymykset
Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, niin olethan yhteydessä toimittavan myymälän asiakaspalveluun. Huomiothan, että asiakaspalvelumme on ruuhkautunut ja vastauksissa saattaa kestää normaalia pidempään.
Toimitusalueet ja noutopisteet
Maksukorttien sulkuilmoitukset voi ilmoittaa numeroon 020 333 (ulkomailta +358 20 333).
Viesti on liian pitkä
Lisää liite

Haluan vastauksen ensisijaisesti: