Hyvä asiakkaamme, huomioithan, että sinun ei pääsääntöisesti tarvitse ilmoittaa muuttuneista nimi- ja osoitetiedoista, vaan ne päivittyvät asiakastietoihin automaattisesti väestötietojärjestelmästä. Lue lisää S-kanavalta:
>> S-kanava.fi
Huomioithan, että LähiTapiolan ja muiden bonusyhteistyökumppaneiden bonusostot näkyvät bonusostokertymässä pääsääntöisesti vasta laskun maksukuukauden viimeisinä päivinä, tai mikäli lasku on maksettu aivan kuukauden lopussa, laskun maksukuukautta seuraavassa kuussa. Lue lisää S-kanavalta:
>> S-kanava.fi
Maksukorttien sulkuilmoitukset voi ilmoittaa numeroon 020 333 (ulkomailta +358 20 333). Käteiskortin tilaaminen kadonneen tai vioittuneen tilalle, sekä uudelle perheenjäsenelle onnistuu Omalla S-kanavalla:
>> Oma S-kanava
Mikäli asiasi koskee ruoan verkkokaupan tilauksia, niin katsothan ensin vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.
>>Foodie Yleisimmät kysymykset
Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, niin olethan yhteydessä toimittavan myymälän asiakaspalveluun.
>>Yhteystiedot (toimitusalueet ja noutopisteet)
Viesti on liian pitkä
Lisää liite

Haluan vastauksen ensisijaisesti: