Hyvä asiakkaamme, muuttuneet nimi- ja osoitetiedot päivittyvät asiakastietoihin automaattisesti Väestötietorekisterin kautta. Maksukorttien sulkuilmoitukset voi ilmoittaa numeroon 020 333 (24h/vrk, ulkomailta +358 20 333). Huomioithan, että LähiTapiolan ja muiden bonusyhteistyökumppaneiden bonusostot näkyvät bonusostokertymässä pääsääntöisesti vasta laskun maksukuukauden viimeisinä päivinä, tai mikäli lasku on maksettu aivan kuukauden lopussa, laskun maksukuukautta seuraavassa kuussa. Käteiskortin tilaaminen kadonneen tai vioittuneen tilalle, sekä uudelle perheenjäsenelle onnistuu Omalla S-kanavalla.
>> Oma S-kanava
Mikäli asiasi koskee ruoan verkkokaupan tilauksia, niin katsothan ensin vastauksia yleisimpiin kysymyksiin.
Yleisimmät kysymykset
Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, niin olethan yhteydessä toimittavan myymälän asiakaspalveluun. Huomiothan, että asiakaspalvelumme on ruuhkautunut ja vastauksissa saattaa kestää normaalia pidempään.
Toimitusalueet ja noutopisteet
Viesti on liian pitkä
Lisää liite

Haluan vastauksen ensisijaisesti: